اخبار در مورد بازی Resident Evil 6
تاريخ : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:, | 12:42 | نویسنده : Vahid

 

کمتر کسی در دنیای بازی پیدا می شود که نام بازی Resident Evil به گوشش نخورده باشد، بازی ای که بسیاری آن را بنیان گذار سبک ترسناک در بازی های رایانه ای می دانند. متاسفانه در نسخه های آخر این بازی مانند Resident Evil 5  حس ترسناک بودن بسیار کم رنگ شده بود و جای خود را به اکشن داده بود و موجب نارضایتی شما زیادی از طرفداران این بازی شد. Resident Evil 6  به زودی با تغییرات جدید باز خواهد گشت تا دوباره محبوبیت از دست رفته این عنوان را نزد طرفداران بیابد.

در بازی Resident Evil 6 سه شخصیت اصلی حضور خواهند داشت که هرکدام از آنها نیز دارای یک همراه هستند و داستان بازی حول این سه شخصیت اصلی روایت می شود. ویروس خطرناک T در آمریکا پخش شده است و از طرفی جان رئیس جمهور نیز در خطر است، لئون برای نجات جان او اقدام می کند اما موفق نمی شود. در ادامه لئون با هلنا که  خود را مسئول این اتفاق می داند ملاقات می کند و هردو برای پیدا کردن ویروس T  عازم چین می شوند.از طرفی دیگر کریس و جیل نیز پی می برند که شرکت Umbrella فقط یک شرکت داروسازی نیست و اقدام به ساخت ویروس خطرناک T کرده است و به همین دلیل مبارزه علیه این شرکت را آغاز می کنند.

در مورد گیم پلی بازی نمی توان قاطعانه نظر داد و باید تا زمان عرضه بازی منتظر ماند. این طور که از تریلرهای پخش شده پیدا بود قسمت های ترسناک و دلهره آور و بخش های تعقیب و گریز و کارهای تیمی و گروهی به خوبی در بازی طراحی شده اند. بر خلاف نسخه های قبلی در این نسخه امکان اینکه در حین حرکت تیراندازی کنید را خواهید داشت و حتی می توانید به پشت خود نیز تیراندازی کنید. همچنین بازی از سیستم چرخش 360 درجه ای نیز بهره خواهد برد. به طور کلی کپکام  سعس کرده همه طرفداران را راضی نگه دارد و باید منتظر بود و دید ایا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر.

 

مجموعه بازی های Resident Evil همیشه دارای یکی از بهترین گرافیک ها در زمان خودشان بوده اند و Resident Evil 6  نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. در تریلرهای پخش شده بیشتر فضاهای بازی تاریک و کم نور بودند، طراحی شخصیت های بازی زیبا کار شده بود و بافت های بازی و نورپردازی کیفیت خوبی داشتند و همچنین بازی از فیزیک بالایی بهره مند بود.
قسمت موسیقی و صداگذاری بازی تاکنون با توجه به دموهای پخش شده خوب عمل کرده است. شما در بازی حتی صدای نفس نفس زدن شخصیت های اصلی را نیز خواهید شنید و صدای شلیک اسلحه ها نیز خوب طراحی شده است.

 

تصاویری از این بازی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود
  • قالب پرشین بلاگ